Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Josefine Löfgren - 20 januari 2011 01:15

Hemkommen från jobb och är helt slut, handbolls Vm är ju i fullgång och det har märkts till tusen idag.. Vi ska väl normalt sätt vara igång med stängningen vid 21 men när klockan var 21.40 kom vi typ igång med stängningen..


Men när man kommer hem från jobb så är älsklingen vaken, han hade läst mitt förra inlägg om att vi typ aldrig träffas så han ville vara vaken när jag kom hem, han är för bra den killen, fast vi har haft våra stunder så kan jag ju säga att jag skulle inte vilja tänka mig att inte få vakna upp mitt inatten och bara vara säker på att han är där, att vakna och han inte är där vet jag inte hur jag skulle må..


Men jag vet om att han är det finaste som finns och han betyder fruktansvärt mycket för mig, även om jag har svårt att visa det ibland så kan jag säga att hur vi än har haft det, vad jag/du än har gjort så kan jag säga att en dag utan dig skulle inte vara densamma.

Jag älskar dig för den du är och för det du gör och för allt vi har gjort tillsammans

du är den jag vill leva med i resten av mitt liv..


Jag älskar dig Johan Thomas Andersson <3



Bilden är från Kreta i Oktober här är jag även gravid i v 6..

Kommer ihåg så svullen jag var både i ansikte och resterande av kroppen haha..


Jag älskar dig gubben, du förgyller min dag <3  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards