Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Josefine Löfgren - 18 januari 2011 22:25

Fan jag har nog slarvat bort min kamerasladd :(

Jag blir ledsen, jag och Sandra som tagit så fina bilder idag,

usch bläää och fy..


Det blev ingen hårfärgning jag åt en semla istället(min andra för idag) :O

Johan drack energidryck :O hahah snacka om onyttigt.

Men jag går ju upp i vilket fall som helst fast har dåligt samvete för jag ätit 2 stycken, men men va fan man lever bara en gång och det är ju gott. :)


Jobb imorgon, och förstår inte hur jag ska komma upp imorgon eftersom jag har haft så jävla svårt att komma upp nu dom senaste dagarna.

Hur länge jag än sover så är jag fortfarande trött och sover jag bara 8 timmar är jag så trött att jag inte ens kan öppna ögonen.

Och 3:e kvällen jag jobbar är jag så fruktansvärt trött att jag inte orkar gå.

Jag tror jag får ta och kolla med Barnmorskan min och höra vad hon säger..


Nu ska jag kolla vidare på Ghost Whisperer,

Här kommer en magbild i allafall, tagen precis :)

Jag börjar bli en riktig tjockis :)


  

Av Josefine Löfgren - 18 januari 2011 20:03

Hemkommen från en underbar dag tillsammans med bästa vän på Familia,

köpte inte så mycket mer än en tröja till älskling och en body till Elvira, den var så sjukt söt så jag kunde faktiskt inte låta bli..

Jag vet att det kanske är lite tidigt jag har ju bara gått halvvägs men kunde faktiskt inte låta bli så jag köpte den.


Vi har även fikat och tagit en runda till IKEA, det har varit en underbar dag faktiskt, jag har saknat dig min vän..

Har inte haft så kul och skrattat så mycket som jag har gjort idag, fyfan vad roligt vi har haft det..


Nu ska jag ta och hitta min kamerasladd så jag kan ladda upp bilderna, och sen ska jag färga mitt och älsklingens hår :)


Tack för alla kommentarer på vad ni tycker jag ska ha för färg på vagnen,

jag tänker lite, ska man ha ett barn till sen i framtiden och det blir en pojke så är det kanske inte så kul med en röd vagn, men annars är jag fruktansvärt förälskad i den röda vagnen med blommorna på för den är sjukt fin..


vi hörs sen :)


Puss och kram

Av Josefine Löfgren - 18 januari 2011 01:00

Sorry för att jag inte uppdaterade igår men jag jobbade och kom hem sent och var fruktansvärt trött så därför blev det ingen uppdatering..


Vi ska ha en ny vagn, men nu har jag verkligen beslutsångest,

en marinblå med ljusblått i eller en helt svart?

Det är sjukt svårt, tur man har lite tid på sig att välja,

men skulle faktiskt vara glad om Elvira kunde titta ut nu eller ja inte titta ut nu

men att tiden bara kunde springa i väg så att jag bara fick ha henne här hos mig.

Det är sjukt vad man kan längta efter något så mycket som jag gör.


Imorgon är jag äntligen ledig och ska tillbringa den med min bästa vän Sandra.

Vi ska upp till Familia i Hyllinge och bara gå och njuta av varandras sällskap och kolla i affärer..

Ska även se om jag kan hitta en ny vinterjacka eftersom att min inte går att knäppa längre så tjock som jag blivit.


På tal om något helt annat så fick jag mig ett rejält skratt när jag kom hem och ser att min pojkvän är fruktansvärt lockig i sitt hår, haha

jag tror faktiskt att det är dags för honom och klippa sig nu..


Usch nää nu ska jag ta och hoppa ner i sängen till min underbara gubbe.


Men en sak vill jag ha hjälp med,
En Marinblå med ljusblått i, eller en svart vagn?


Puss och Kram :)     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards