Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Sömn ? kanske!

Av Josefine Löfgren - 26 januari 2011 02:04

  

Här sitter man i sängen med dator och tv igång kl 02, kanske dags att sova?

Hmm nej faktiskt inte, för om ett par minuter släppa nya avsnittet av One Tree Hill och den som tror att jag tänker gå och lägga mig då är ju dock inte klok.

Har man följt en serie sen säsong 1 och nu är det säsong 8 så tänker jag inte missa det 12:e avsnittet på säsong 8..


Jobbat ikväll och det gick nog bra tror jag,

trött som in i bomben och fruktansvärt ont i magen

men annars gick det faktiskt bara fint..


Älskling sover som en stock, han skulle röka men somnade istället,

men han sa att han inte mådde särskilt bra så får väl låta han sova då.


Nu ska jag titta på Oth, så ni får sova så gott så hörs vi imon :)


Pusss

 
 
becca

becca

26 januari 2011 08:24

sovit gott? :)

http://myranstankar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Löfgren - 27 januari 2011 23:31


Älskling har redan somnat och jag funderar på att göra honom sällskap eftersom vi ska till BM imorgon. Men på ett sätt är jag inte trött medans en annan del säger till mig att jag måste sova, hmm svårt val..   Suttit här och läst lite bloggar o...

Av Josefine Löfgren - 27 januari 2011 22:02


   Mätt och belåten ligger man i sängen tillsammans med snutteplutte och har nyss ätit och kommit hem från Center Syd tillsammans med min "svägerska" Rebecca som var så underbart söt och följde med mig när jag skulle fixa mina naglar. Sen tog vi ...

Av Josefine Löfgren - 27 januari 2011 17:12

Hemma från jobbet för en timme sen, nyduschad och Johan stannade kvar en stund till, jag ska ta och laga lite mat sen mot Center Syd och fixa mina naglar, skriver mer ikväll :)   Puss :) ...

Av Josefine Löfgren - 27 januari 2011 00:19

hemkommen från jobb, eller jag slutade när klockan var 21 men Johan skulle till en kompis och fixa en bil som han ska köpa så följde med dit en stund och nu har vi nyss kommit hem. Jobbar i morgon oxå, skulle egentligen varit ledig men en på jobbet...

Av Josefine Löfgren - 25 januari 2011 15:05


Jävla lampa som har slocknat den fungerar inte överhuvudtaget :( Får nog sätta i en ny lampa i den tror jag, och jag vet en som svor så in i helvete åt den i morse och slog på knappen för den skulle funka men det gjorde den inte.   Ska snart ta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards