Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

trötter

Av Josefine Löfgren - 18 januari 2011 01:00

Sorry för att jag inte uppdaterade igår men jag jobbade och kom hem sent och var fruktansvärt trött så därför blev det ingen uppdatering..


Vi ska ha en ny vagn, men nu har jag verkligen beslutsångest,

en marinblå med ljusblått i eller en helt svart?

Det är sjukt svårt, tur man har lite tid på sig att välja,

men skulle faktiskt vara glad om Elvira kunde titta ut nu eller ja inte titta ut nu

men att tiden bara kunde springa i väg så att jag bara fick ha henne här hos mig.

Det är sjukt vad man kan längta efter något så mycket som jag gör.


Imorgon är jag äntligen ledig och ska tillbringa den med min bästa vän Sandra.

Vi ska upp till Familia i Hyllinge och bara gå och njuta av varandras sällskap och kolla i affärer..

Ska även se om jag kan hitta en ny vinterjacka eftersom att min inte går att knäppa längre så tjock som jag blivit.


På tal om något helt annat så fick jag mig ett rejält skratt när jag kom hem och ser att min pojkvän är fruktansvärt lockig i sitt hår, haha

jag tror faktiskt att det är dags för honom och klippa sig nu..


Usch nää nu ska jag ta och hoppa ner i sängen till min underbara gubbe.


Men en sak vill jag ha hjälp med,
En Marinblå med ljusblått i, eller en svart vagn?


Puss och Kram :)     

 
 
Ingen bild

Milla

18 januari 2011 01:17

Jag röstar marinblått! Ni kommer ju använda den ganska mycket till sommaren, och då är det finare med färg istället för "bara svart":) Dessutom drar ju svart till sig värmen från solen, och dessutom blir det svarta tyget (ofta) ganska fort solblekt och tråkigt:)

Josefine Löfgren

18 januari 2011 23:01

ja det tycker jag oxå, den ljusblåa e underbar.. har fastnat för den till tusen:)

 
Erika - Miliam&Miltons mamma

Erika - Miliam&Miltons mamma

18 januari 2011 09:10

Tycker med blått :):)

http://eriikabjoorkman.blogg.se

Josefine Löfgren

18 januari 2011 23:03

visst e den fin? :)

 
Ingen bild

Frida

18 januari 2011 12:08

Blååå :D
fast jag tycker den röda med blommor som du visade innan :p

Josefine Löfgren

18 januari 2011 23:02

det tycker jag oxå, men man får tänka om man får en kille nästa gång om man ska ha fler, eller vad som är enklast att sälja vidare.. men har fastnat för den blå :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Löfgren - 27 januari 2011 23:31


Älskling har redan somnat och jag funderar på att göra honom sällskap eftersom vi ska till BM imorgon. Men på ett sätt är jag inte trött medans en annan del säger till mig att jag måste sova, hmm svårt val..   Suttit här och läst lite bloggar o...

Av Josefine Löfgren - 27 januari 2011 22:02


   Mätt och belåten ligger man i sängen tillsammans med snutteplutte och har nyss ätit och kommit hem från Center Syd tillsammans med min "svägerska" Rebecca som var så underbart söt och följde med mig när jag skulle fixa mina naglar. Sen tog vi ...

Av Josefine Löfgren - 27 januari 2011 17:12

Hemma från jobbet för en timme sen, nyduschad och Johan stannade kvar en stund till, jag ska ta och laga lite mat sen mot Center Syd och fixa mina naglar, skriver mer ikväll :)   Puss :) ...

Av Josefine Löfgren - 27 januari 2011 00:19

hemkommen från jobb, eller jag slutade när klockan var 21 men Johan skulle till en kompis och fixa en bil som han ska köpa så följde med dit en stund och nu har vi nyss kommit hem. Jobbar i morgon oxå, skulle egentligen varit ledig men en på jobbet...

Av Josefine Löfgren - 26 januari 2011 02:04


   Här sitter man i sängen med dator och tv igång kl 02, kanske dags att sova? Hmm nej faktiskt inte, för om ett par minuter släppa nya avsnittet av One Tree Hill och den som tror att jag tänker gå och lägga mig då är ju dock inte klok. Har man...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards