Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Josefine Löfgren - 13 januari 2011 22:27

  


Imorgon är det dags för det första Rutinultraljudet och det betyder att vi ska få veta könet imorgon..

Men jag kan redan nu säga att jag en nästan hundra på vad det blir,

men det ska ändå bli kul att få veta det..


Jag är i V 19 nu, jag vet ju att dom ändrar datumet oftast för BF

men jag hoppas bara om dom nu gör det att jag har gått längre än

bara 19 veckor för tiden går alldelless för sakta och jag vill bara ha

min lilla bebis här hos mig hela tiden..

Att gå och längta är så fruktansvärt jobbigt,

men jag förmodar att det är det som är det hela,

man hinner förbereda sig på att bli mamma/pappa.


Från och med nu kommer nästan all uppdatering med bebisen

komma upp här så ni får allt ta och följa oss här..


Jag och älskling kom på att vi flyttar om 17 dagar

det ska bli så himla skönt, jag längtar..

Och om 5 månader har vi vår lilla bebbe hos oss

om allting går som det ska och sånt..


nä nu ska jag ta och glo en stund på tv tror jag,

sen sova, måste ju vara utvilad tills imorgon ju;)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards