Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Josefine Löfgren - 14 januari 2011 16:38

Kom hem för ca 2 timmar sedan från Ultraljudet och besök hos BM.

Fyfan vad underbart det var att få se vår lill* bebis röra sig, och mitt under

ultraljudet så sparkade h*n och det gör h*n hela tiden även annars,

trodde aldrig att jag skulle få känna sparkarna, men nu är dom tydligare

och dom känns väldigt ofta, och det känns så härligt.


Det underbaraste var att få se bebisen röra sig och se hur den sparkade

och hjärtat slog, och framförallt att få veta att allting är helt perfekt.


Bebisen är nu beräknad till den 17/6 istället för den 12/6,

och jag kan inte låta bli att hoppas att tiden ska rusa förbi

så att det snart blir den 17 Juni, för jag vill bara ha min lill* bebis hos mig.


Nu ska jag ta och göra mig i ordning för ska till Svärmor med älsklingen om 1 timme och äta och visa bilderna.

Därav att bilderna inte kommit upp ännu, vi vill att det ska bli en överraskning,

men bilder och könet kommer såfort att vi varit där,

så ni får tiden till ikväll att kommentera med era tankar om vad ni tror att det är.


Ha det underbart sålänge, för det ska jag se till att ha ! :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards